skip to main content

Critical and transformative teachers a rationale for history and philosophy of science in teacher education

Breno Arsioli Moura Cibelle Celestino Silva

Prestes, Maria Elice de Brzezinski Prestes; Silva, Cibelle Celestino, eds. Teaching science with context: historical, philosophical, and sociological approaches Cham : Springer, 2018

Cham Springer 2018

Localização: IFSC - Inst. Física de São Carlos    (PROD027598 )(Acessar)

  • Título:
    Critical and transformative teachers a rationale for history and philosophy of science in teacher education
  • Autor: Breno Arsioli Moura
  • Cibelle Celestino Silva
  • Assuntos: EDUCAÇÃO; CIÊNCIA; HISTÓRIA DA CIÊNCIA; FORMAÇÃO DE PROFESSORES
  • É parte de: Prestes, Maria Elice de Brzezinski Prestes; Silva, Cibelle Celestino, eds. Teaching science with context: historical, philosophical, and sociological approaches Cham : Springer, 2018
  • Notas: Disponível em: . Acesso em: 01 ago. 2018
  • Editor: Cham Springer
  • Data de criação/publicação: 2018
  • Formato: p. 3-13.
  • Idioma: Inglês

Buscando em bases de dados remotas. Favor aguardar.