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Influence the psychology of persuasion

Robert B Cialdini

New York Collins Imprint of HarperCollins c2007

Localização: EACH - Esc. Artes, Ciências e Humanidades    (153.852 C565i ) e outros locais(Acessar)

  • Título:
    Influence the psychology of persuasion
  • Autor: Robert B Cialdini
  • Assuntos: Influence (Psychology); Persuasion (Psychology); Compliance; PERSUASÃO; INFLUÊNCIAS INTERPESSOAIS
  • Notas: Includes bibliographical references (p. [293]-309) and index
  • Descrição: Weapons of influence -- Reciprocation : the old give and take--and take -- Commitment and consistency : hobgoblins of the mind -- Social proof : truths are us -- Liking : the friendly thief -- Authority : directed deference -- Scarcity : the rule of the few -- Epilogue. Instant influence : primitive consent for an automatic age
  • Editor: New York Collins Imprint of HarperCollins
  • Data de criação/publicação: c2007
  • Formato: xiv, 320 p. ill. 21 cm.
  • Idioma: Inglês

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