skip to main content
Visitante
Meu Espaço
Minha Conta
Sair
Identificação
This feature requires javascript
Tags
Revistas Eletrônicas (eJournals)
Livros Eletrônicos (eBooks)
Bases de Dados
Bibliotecas USP
Ajuda
Ajuda
Idioma:
Inglês
Espanhol
Português
This feature required javascript
This feature requires javascript
Primo Search
Busca Geral
Busca Geral
Acervo Físico
Acervo Físico
Produção Intelectual da USP
Produção USP
Search For:
Clear Search Box
Search in:
Busca Geral
Or select another collection:
Search in:
Busca Geral
Busca Avançada
Busca por Índices
This feature requires javascript
This feature requires javascript
Science education at the nexus of theory and practice
Yew-Jin Lee; Aik-Ling Tan
Rotterdam : Sense Publishers 2008
Localização:
IF - Instituto de Física
(507 L482s )
(Acessar)
This feature requires javascript
Localização & Reservas
Detalhes
Resenhas & Tags
Solicitações
Mais Opções
Prateleira Virtual
This feature requires javascript
Enviar para
Adicionar ao Meu Espaço
Remover do Meu Espaço
E-mail (máximo 30 registros por vez)
Imprimir
Link permanente
Referência
EasyBib
EndNote
RefWorks
del.icio.us
Exportar RIS
Exportar BibTeX
This feature requires javascript
Título:
Science education at the nexus of theory and practice
Autor:
Yew-Jin Lee
;
Aik-Ling Tan
Assuntos:
Science -- Study and teaching
;
CIÊNCIA (ESTUDO E ENSINO)
;
Science education
;
What works
Notas:
Includes bibliographical references.
Descrição:
This book is a compilation of papers from the inaugural International Science Education Conference held at the National Institute of Education (Singapore). The title reflects a pressing yet ongoing concern worldwide to integrate theory and practice in science education and the reader will find something of interest to both science education practitioners and researchers. The editors have decided to engage in (written) dialogue before each of the three sections to enrich the experience. Divided into three key sections: (A) Concepts, conceptual change, and science learning; (B) science teacher development and learning; and (C) access to science, accessible science, the 19 chapters will engender food for thought, and in all likelihood, transform classroom practices. All the contributors here provide important insights into the diverse education systems, cultural backgrounds, and societal norms through which science education can be realized.
Títulos relacionados:
Série:New directions in mathematics and science education.
Editor:
Rotterdam : Sense Publishers
Data de criação/publicação:
2008
Formato:
x, 374 p. : ill. ; 24 cm..
Idioma:
Inglês
Links
Este item no Dedalus
This feature requires javascript
This feature requires javascript
Voltar para lista de resultados
Anterior
Resultado
19
Avançar
This feature requires javascript
This feature requires javascript
Buscando em bases de dados remotas. Favor aguardar.
Buscando por
em
scope:(USP_PRODUCAO),scope:(USP_EBOOKS),scope:("PRIMO"),scope:(USP),scope:(USP_EREVISTAS),scope:(USP_FISICO),primo_central_multiple_fe
Mostrar o que foi encontrado até o momento
This feature requires javascript
This feature requires javascript