skip to main content
Visitante
Meu Espaço
Minha Conta
Sair
Identificação
This feature requires javascript
Tags
Revistas Eletrônicas (eJournals)
Livros Eletrônicos (eBooks)
Bases de Dados
Bibliotecas USP
Ajuda
Ajuda
Idioma:
Inglês
Espanhol
Português
This feature required javascript
This feature requires javascript
Primo Search
Busca Geral
Busca Geral
Acervo Físico
Acervo Físico
Produção Intelectual da USP
Produção USP
Search For:
Clear Search Box
Search in:
Busca Geral
Or select another collection:
Search in:
Busca Geral
Busca Avançada
Busca por Índices
This feature requires javascript
This feature requires javascript
A framework for planning instruction
Varner, Beth
Communiqué (National Association of School Psychologists), 2014, Vol.43 (4), p.38
Bethesda: National Association of School Psychologists
Texto completo disponível
Citações
Citado por
Exibir Online
Detalhes
Resenhas & Tags
Mais Opções
Nº de Citações
This feature requires javascript
Enviar para
Adicionar ao Meu Espaço
Remover do Meu Espaço
E-mail (máximo 30 registros por vez)
Imprimir
Link permanente
Referência
EasyBib
EndNote
RefWorks
del.icio.us
Exportar RIS
Exportar BibTeX
This feature requires javascript
Título:
A framework for planning instruction
Autor:
Varner, Beth
Assuntos:
Book publishing
;
Computer Assisted Instruction
;
Curriculum Based Assessment
;
Decision making
;
Definitions
;
Holistic Approach
;
Progress Monitoring
;
School psychologists
É parte de:
Communiqué (National Association of School Psychologists), 2014, Vol.43 (4), p.38
Notas:
SourceType-Other Sources-1
content type line 1
ObjectType-Review-1
Descrição:
A Practical Guide to Effective Decision Making By J. L Hosp, M. K. Hosp, K. W. Howell, & R. Allison 2014, Guilford Press REVIEWED BY BETH VARNER A worthy follow-up to the excellent The ABCs of CBM, this book offers precisely what the title suggests: a practical guide to using curriculum-based evaluation as an essential piece of databased decision making. [...]phase three-formative decisionmaking-uses data collected in both previous phases and guides the reader through writing goals, designing and implementing instruction, and monitoring progress.
Editor:
Bethesda: National Association of School Psychologists
Idioma:
Inglês
This feature requires javascript
This feature requires javascript
Voltar para lista de resultados
This feature requires javascript
This feature requires javascript
Buscando em bases de dados remotas. Favor aguardar.
Buscando por
em
scope:(USP_PRODUCAO),scope:(USP_EBOOKS),scope:("PRIMO"),scope:(USP),scope:(USP_EREVISTAS),scope:(USP_FISICO),primo_central_multiple_fe
Mostrar o que foi encontrado até o momento
This feature requires javascript
This feature requires javascript