skip to main content
Visitante
Meu Espaço
Minha Conta
Sair
Identificação
This feature requires javascript
Tags
Revistas Eletrônicas (eJournals)
Livros Eletrônicos (eBooks)
Bases de Dados
Bibliotecas USP
Ajuda
Ajuda
Idioma:
Inglês
Espanhol
Português
This feature required javascript
This feature requires javascript
Primo Search
Busca Geral
Busca Geral
Acervo Físico
Acervo Físico
Produção Intelectual da USP
Produção USP
Search For:
Clear Search Box
Search in:
Acervo Físico
Or hit Enter to replace search target
Or select another collection:
Search in:
Acervo Físico
Busca Avançada
Busca por Índices
This feature requires javascript
This feature requires javascript
Raising boys' achievement in secondary schools
Mike Younger 1948- Molly J Warrington
Maidenhead Open University Press New York 2005
Localização:
FE - Faculdade de Educação
(37.047(94) Y78r 1.ed )
(Acessar)
This feature requires javascript
Localização & Reservas
Detalhes
Resenhas & Tags
Solicitações
Mais Opções
Prateleira Virtual
This feature requires javascript
Enviar para
Adicionar ao Meu Espaço
Remover do Meu Espaço
E-mail (máximo 30 registros por vez)
Imprimir
Link permanente
Referência
EasyBib
EndNote
RefWorks
del.icio.us
Exportar RIS
Exportar BibTeX
This feature requires javascript
Título:
Raising boys' achievement in secondary schools
Autor:
Mike Younger 1948-
Molly J Warrington
Assuntos:
Teenage boys -- Education (Secondary) -- Evaluation
;
Academic achievement -- Sex differences
;
Sex differences in education
;
Motivation in education
;
Underachievers
;
RELAÇÕES DE GÊNERO (EDUCAÇÃO) -- AUSTRÁLIA
;
EDUCAÇÃO DE JOVENS E ADULTOS -- AUSTRÁLIA
;
ADOLESCENTES (EDUCAÇÃO ASPECTOS SOCIAIS) -- AUSTRÁLIA
;
MASCULINIDADE
;
IDENTIDADE SEXUAL
Notas:
Includes bibliographical references (p. [187]-204) and index
Descrição:
Boys and girls talking -- National and international dimensions : context and causes -- The conundrum of the gender gap -- What about the girls? -- Raising boys' achievements within an inclusive context -- The context of the classroom : pedagogies and teacher-learning styles -- The context of the individual : target-setting and mentoring -- Organizational contexts : equal opportunities in the single-sex classroom -- The socio-cultural key -- Gender and achievement in special schools -- Policy directions within an inclusive context
Editor:
Maidenhead Open University Press New York
Data de criação/publicação:
2005
Formato:
x, 209 p ill 24 cm.
Idioma:
Inglês
Links
Este item no Dedalus
This feature requires javascript
This feature requires javascript
Voltar para lista de resultados
This feature requires javascript
This feature requires javascript
Buscando em bases de dados remotas. Favor aguardar.
Buscando por
em
scope:(USP_FISICO)
Mostrar o que foi encontrado até o momento
This feature requires javascript
This feature requires javascript