skip to main content
Visitante
Meu Espaço
Minha Conta
Sair
Identificação
This feature requires javascript
Tags
Revistas Eletrônicas (eJournals)
Livros Eletrônicos (eBooks)
Bases de Dados
Bibliotecas USP
Ajuda
Ajuda
Idioma:
Inglês
Espanhol
Português
This feature required javascript
This feature requires javascript
Primo Search
Busca Geral
Busca Geral
Acervo Físico
Acervo Físico
Produção Intelectual da USP
Produção USP
Search For:
Clear Search Box
Search in:
Acervo Físico
Or hit Enter to replace search target
Or select another collection:
Search in:
Acervo Físico
Busca Avançada
Busca por Índices
This feature requires javascript
This feature requires javascript
Artificial intelligence and the future of testing
Roy O Freedle
Hillsdale, N.J. L. Erlbaum Associates 1990
Localização:
FE - Faculdade de Educação
(379(73) A787 )
(Acessar)
This feature requires javascript
Localização & Reservas
Detalhes
Resenhas & Tags
Solicitações
Mais Opções
Prateleira Virtual
This feature requires javascript
Enviar para
Adicionar ao Meu Espaço
Remover do Meu Espaço
E-mail (máximo 30 registros por vez)
Imprimir
Link permanente
Referência
EasyBib
EndNote
RefWorks
del.icio.us
Exportar RIS
Exportar BibTeX
This feature requires javascript
Título:
Artificial intelligence and the future of testing
Autor:
Roy O Freedle
Assuntos:
Educational tests and measurements -- United States -- Congresses
;
Artificial intelligence -- Educational applications -- Congresses
;
Computer-assisted instruction -- United States -- Congresses
;
ADMINISTRAÇÃO DA EDUCAÇÃO
Notas:
Includes bibliographical references and indexes
Descrição:
Artificial intelligence and its implications for the future of ETS's tests / Roy Freedle -- From interactive instruction to interactive testing / Tryg A. Ager -- The Teacher's Apprentice Project : building an algebra tutor / Ro bert Milson, Matthew W. Lewis, and John R. Anderson -- A theory of graph comprehension / Steven Pinker -- What computers can see : a sketch of accomplishments in computer vision, with speculations on its use in educational test ing / Leslie Kitchen -- Issues for a theory of analogical learning / Mark Burstein and Beth Adelson -- The access and use of relevant information : a specific case and general issues / Brian H. Ross -- Modeling software design within a problem-space architecture / Beth Adelson -- Memory organization and retrieval : an artificial intelligence perspective / Lisa F. Rau -- Two hurdles for natural language systems / Paul S. Jacobs Comments on artificial intelligence research : related issues in education and testing / Saul Amarel -- Communicative functions in interactions in natural language and other modalities / Aravind K. Joshi -- Assessment of an exp ert system's ability to grade and diagnose automatically student's constructed responses to computer science problems / Randy Elliot Bennett ... [et al.]
Editor:
Hillsdale, N.J. L. Erlbaum Associates
Data de criação/publicação:
1990
Formato:
xiv, 329 p. ill. 24 cm.
Idioma:
Inglês
Links
Este item no Dedalus
This feature requires javascript
This feature requires javascript
Voltar para lista de resultados
This feature requires javascript
This feature requires javascript
Buscando em bases de dados remotas. Favor aguardar.
Buscando por
em
scope:(USP_FISICO)
Mostrar o que foi encontrado até o momento
This feature requires javascript
This feature requires javascript